wtorek, 10 lutego 2015

Firma sprzątająca Poznań

Założyłam tego bloga, aby się z Wami dzielić spostrzeżeniami na temat poznańskich firm.


Na pierwszy widelec idzie firma sprzątająca Beautiful Space.


Jak na nich trafiłam? Przez stronę internetową http://beautifulspace.pl . Strona ciekawa i oryginalna w stosunku do pozostałych firm tej branży. Zadzwoniłam, zamówiłam usługę i..? No właśnie po czym poznać dobrą firmę? Sympatyczna Pani po drugiej stronie słuchawki, dostosowują terminy do potrzeb klienta i jasno określają ile, za co trzeba zapłacić. A co jeszcze jest fajnego, że działają 7 dni w tygodniu od 5:00 do 23:00. Mi akurat zawsze soboty pasują.


No dobrze, termin umówiony, ja czekam w domu, wybija 17:59 i dzwonek do drzwi... Bardzo cenię sobie punktualność, więc dla mnie bardzo zaplusowali. Przyjechały dwie osoby: Pani i Pan - bardzo fajny podział, bo nie ze wszystkim poradzi sobie kobieta.


Jako, że moim zamiarem był test firmy, a nie sama usługa, to usiadłam i bacznie się wszystkiemu przyglądałam.


Państwo przeszli się po domu, zaplanowali plan działania i wrócili do mnie. Określili od czego zaczną i ile czasu zajmie im całość. Zapytali też czy mam coś do zrobienia w domu, bo mogą zmienić plan i zacząć od innych pomieszczeń. PLAN ZAAKCEPTOWANY. 

Mój dom ma ok 120m2 więc jest co w nim robić, zwłaszcza, że czyścioszkiem nie jestem :) Po 4h mój dom był gruntownie wyczyszczony. Okna umyte, płytki wyczyszczone, kuchnia bez tłuszczu. 

Zapłaciłam i otrzymałam rabat na kolejną wizytę.


PLUSY:- Dokładność - każdy cm domu był wysprzątany- Konsekwencja - określili plan działania i czas i się z niego wywiązali- Używali dobrych firmowych środków- Zadbali o zapach po skończonej pracy- Byli przesympatyczni


MINUSY:- Brak rezerwacji terminów przez internet - jest tylko opcja formularza kontaktowego

Z CZYSTYM SUMIENIEM I DOMEM :) POLECAM TĄ FIRMĘ!

1 komentarz:

  1. Również polecam! Byli u mnie w piątek i już rozważam podpisanie stałej umowy.

    OdpowiedzUsuń